KUDAKAF'25 Değerlendirme anketi özeti

08 Mayıs 2025 Perşembe

KUDAKAF'25  Değerlendirme anketi
07.05.2025 Tarihine kadar olan veriler kullanılarak özetlendi.

Etkinliğin içeriğini nasıl değerlendiriyorsunuz sorusu hakkında 57 kişi çok bilgilendiriciydi demiştir, 46 kişi yeterince bilgilendirdi demiştir, 26 orta
seviyedeydi demiştir, 8 kişi beklentilerimi karşılamadı demiştir.

Etkinliğin organizasyonu hakkında ne düşünüyorsunuz sorusu hakkında 57 kişi çok iyi düzenlenmişti demiştir, 55 kişi genel olarak iyiydi demiştir, 18 kişi eksiklikler vardı ama fena değildi demiştir, 7 kişi organizasyon zayıftı demiştir.

Kariyer fuarının düzenleneceğini hangi kanaldan öğrendiniz sorusu hakkında 31 ünüversitenin web sitesinden demiştir, 26 kişi kariyer merkezi web sitesinden demiştir, 18 kişi tanıtım masasından demiştir, 26 kişi arkadaş öğrenci gurubu demiştir, 8 kişi ünüversitenin sosyal medya hesaplarından demiştir, 13 kişi bölüm/ fakülte hocalarından demiştir, 14 kişi ünüversiteden gelen bilgilendirme demiştir. Buradan anlıyoruz ki öğrenciler ençok üniversitemizin Websitesini takip etmekte bunun yanında üniversite içinde kurduğumuz tanıtım masaları ve sosyal medya hesapları da etkili bir şekilde işlev görmektedir. Bunun yanı sıra bölüm ve hocaların yönlendirmeleri de etkili olmuştur.

Ulaşım sürecinden (araç temini, kalkış-saati bilgisi, ulaşım kolaylığı vb.) memnun kaldınız mı sorusu hakkında 79 kişi evet çok memnun kaldım demiştir, 31 kişi orta seviyedeydi demiştir, 27 kişi bazı sorunlar yaşadım demiştir. Öğrenci sayısı düşünüldüğünde %10dan daha az bir sayının bazı sorunlar yaşadığını genel olarak öğrencilerin ulaşım sürecinden memnun kaldığını söyleyebiliriz.

Ulaşımla ilgili eğer sorun yaşadıysanız lütfen belirtiniz kısmında 30 yanıt verilmiştir. Bunlardan 11 kişi sorun yaşamadığını dile getirmiş, 6 kişi zaman  bakımından aracın geç –veya erken çıktığını belirtmiş. 7 kişi araçta yer olmadığından tedirginlik duyduğunu ve yer sıkıntısı çekebileceğini düşündüğünü belirtmiştir. 3 kişi aracın yola çıkmadan arızalandığı bilgisinden bahsetmiştir. 3 kişi planlamanın yetersiz olduğunu belirtmiştir. Bu bilgilere baktığımızda bir sonraki etkinlikler için öğrencilerin güvenle yer bulacağı bilgisinin dahanet verilmesi gerektiği düşünülmektedir ve kesin bir çıkış saaatiş belirlemenin ve herkesin o saate uymasının en uygun olacağı düşünülmektedir.

Fakülte birim temsilcisi ile hangi kanaldan iletişime geçtiniz sorusu hakkında 97 kişi wp gurubu demiştir, 7 kişi e-mail demiştir, 17 kişi kariyer merkezi web sitesi demiştir, 16 kişi kariyer merkezi sosyal medya demiştir.Öğrencilerin koordinasyonunun genelde gruplardan sağlandığı ama diğer sosyal medya hesapları ve websitesi bilgilerinin güncellenmesinin de işe yarar yöntemler olduğu görülmektedir.

Fuar süresince Kariyer Merkezi çalışanlarının yönlendirmeleri yeterli miydi sorusuna 124 kişi yeterliydi demiştir, 13 kişi yetersiz demiştir. Genel olarak yeterli bir iletişim kurulduğu düşünülmesinin yanında yetersiz olduğunu düşünen öğrenciler için neler yapılabileceği düşünülmektedir.

Benzer etkinliklerin tekrar düzenlenmesini ister misiniz sorusu hakkında 129 kişi evet kesinlikle demiş, 5 kararsızım demiş, 3 kişi hayır demiştir.

Gelecek yıl bu fuara tekrar katılmayı düşünüyor musunuz sorusu hakkında 112 evet demiştir, 25 kişi hayır demiştir.

Sabah dağıtılan kumanyadan memnun kaldınız mı sorusu hakkında 88 kişi evet demiştir, 43 kişi orta seviye memnun kalmış, 6 kişi memnun kalmamış.

Kumanyanın içeriğinde ne olmasını istersiniz, eğer öneriniz varsa lütfen yazın sorusuna 98 kişi katılmış bunlardan 68 kişinin herhangi bir öneride bulunmamıştır. 7 kişi poğaça, simit, sandiviç istemiş,12 kişi poğaça, zeytin, çikolata, salam, sucuk, salatalık, domates, omlet istemiş, 3 kişi biber olmasın
istemiş, 3 kişiye kumanya almadığını belirtmiş, 1 kişi tercihe bırakılsın demiş, 4 kişi dürüm,
lahmacun, kebap istemiş.